The AKB48 Group Thread

KQI88

Member
Early Supporters
Posts
96
Reaction score
8
Points
370
Location
pass out somewhere in Hollywoo
Plus Coins
⨭3,710
Just watched the first of the 3 eps final special and it was fun seeing the old punishments. I admit that I almost didn't recognize Miichan.

I had to pause with that punch in the gut Sento-kun gave to Oba-chan comparing her to the "gohan desu yo" character lol
 

hilmanelric

Lurker
Early Supporters
Posts
28
Reaction score
4
Points
120
Location
Indonesia
Plus Coins
⨭1,410
So Yokoyui8 confirmed that the pics are real and that shes the one on them in her mobame:jinjudge: She said the pics are from 3 years ago (so she was around 14-15 like 5ch guessed) and this whole thing happened at a time where she felt like she wasn't cut to be an idol.

Personally I still think the really controversial pic is older than 3 years ago but ye if she says 3 years I will just believe her... She's very brave to admit that the pics are real tho , she could have easily just deny the whole thing and lie about it ... Anyway I will leave a translation of her mobame below if anyone wanna read the whole thing.






From the way shes talking it doesn't seem like she intends to do anything to the person who leaked the pics... might hear a G word from her soon (if management wants her out) ... pretty sad this whole thing had to happen tbh because she was doing great with her handshake sales for this single :

Yokoyama Yui (Team 8) : 10/11
man this won't end well for her :ohnah:
 

Wazir

僕たちは戦わない 愛を信じてる
Early Supporters
Posts
380
Reaction score
98
Points
1,670
Location
Dunno
Plus Coins
⨭35,310
  • AKB48's Asai Nanami
  • AKB48's Chiba Erii
  • AKB48's Kato Rena
  • AKB48's Shimazaki Haruka
Team A is currently having their concerts in Tokyo ... I hope they promote some KKS :jinjudge: and please no grad announcement :jinjudge:
 
Last edited:

Wazir

僕たちは戦わない 愛を信じてる
Early Supporters
Posts
380
Reaction score
98
Points
1,670
Location
Dunno
Plus Coins
⨭35,310
  • AKB48's Asai Nanami
  • AKB48's Chiba Erii
  • AKB48's Kato Rena
  • AKB48's Shimazaki Haruka
The singing competition preliminaries are starting if anyone is interested

 

Aigoo

Lurker
Early Supporters
Posts
31
Reaction score
10
Points
120
Location
Zion
Plus Coins
⨭1,700

SomethingThere

Expert Of Things
Early Supporters
Posts
2,139
Reaction score
357
Points
4,820
Location
Somewhere
Plus Coins
⨭18,595
  • Certified Hinatazaka46 Fan
  • Certified Keyakizaka46 Fan
  • One Piece
  • Monkey D. Luffy
About god damn time ! Never thought this day would come soon tbh and i'm not a wota lol first the nmb thing now this which proves that from now on aks plans on promoting kenkyuusei's based on seniorty first

man this won't end well for her :ohnah:
She was just cast in a stage play so idk about that aks is going with the " ingore" response until maybe some big media outlet talks about this
 

Wazir

僕たちは戦わない 愛を信じてる
Early Supporters
Posts
380
Reaction score
98
Points
1,670
Location
Dunno
Plus Coins
⨭35,310
  • AKB48's Asai Nanami
  • AKB48's Chiba Erii
  • AKB48's Kato Rena
  • AKB48's Shimazaki Haruka
Edit : All videos got deleted :tears:

1st - Naachan (Katachi Aru Mono by Shibasaki Kou)


2nd- Amiru (Kimi tte by Nishino Kana)


3rd- Moeka (Everything by MISIA)


4th- Miichan (Hanamizuki by Hitoto You)

8th- Naamin (Arigato by Ikimonogakari) (The judges chose her to be one of the finalist so im posting her too) :heartpar: :sejeongcry:

 
Last edited:

Wazir

僕たちは戦わない 愛を信じてる
Early Supporters
Posts
380
Reaction score
98
Points
1,670
Location
Dunno
Plus Coins
⨭35,310
  • AKB48's Asai Nanami
  • AKB48's Chiba Erii
  • AKB48's Kato Rena
  • AKB48's Shimazaki Haruka
^

Final results :

Top15
1. Okada Nana - AKB48
2. Amiru - NMB48
3. Yahagi Moeka - AKB48
4. Akiyoshi Yuka - HKT48
5. Minegishi Minami - AKB48
6. Yano Honoka - STU48
7. Sakamoto Erena - HKT48
7. Yokoyama Yui - AKB48 Team 8
9. Takayanagi Akane - SKE48
10. Mineyoshi Arisa - STU48
11. Shirai Yukino - SKE48
12. Mimura Hino - NGT48 KKS
13. Kadowaki Miyuna - STU48
13. Kojina Yui - HKT48
15. Rissen Airi - AKB48 Team 8

Judge's pick
1. Toyonaga Aki - HKT48
2. Yamauchi Suzuran - SKE48
3. Oda Erina - AKB48 Team 8
4. Akashi Natsuko - NMB48
5. Asai Nanami - AKB48 :love:
 

Baal

Super Idol
Early Supporters
Posts
303
Reaction score
302
Points
1,720
Location
Brasil
Plus Coins
⨭15,220

KQI88

Member
Early Supporters
Posts
96
Reaction score
8
Points
370
Location
pass out somewhere in Hollywoo
Plus Coins
⨭3,710
Center x Center

Actually, I got to meet Wonyoung-chan who is a close friend~
When we tried to take a pic ...
Wonyoung-chan would go “Hikari Hikari (Light) 〜〜 ” while trying to find a bright spot & that was cute...

Yukirin debuted : 2006
Wonyoung born : 2004
A shook for obasan not being "mistreated" by a youngster haha Love Sakura helping WY with Yukirin's name
 

Wazir

僕たちは戦わない 愛を信じてる
Early Supporters
Posts
380
Reaction score
98
Points
1,670
Location
Dunno
Plus Coins
⨭35,310
  • AKB48's Asai Nanami
  • AKB48's Chiba Erii
  • AKB48's Kato Rena
  • AKB48's Shimazaki Haruka
Someone uploaded Yuiri's perf of Stargazer


One of my favorite performances from the national tour :heartublob: